آهنگری، سعیده
دلائل تعلل زبان آموزان: نظریه داده بنیاد کلاسیک [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 35-65]
ا
استاجی، معصومه
پویایی هویت ارزشیابی معلم: نمودها در کارپوشه الکترونیکی معلمان تازهکار و با تجربه انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 33-66]
اسفندیاری، رجب
توسعه توانش ادراکی منظورشناختی در زبان دوم به کمک آموزش رایانه-محور، غیر رایانه-محور، محیطهای مجازی چندکاربره، و بازیهای پویانمایی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 313-358]
اسکویی، کتایون
زبان اموزی به کمک مترجم گوگل: مدل ترجمه ماشینی عصبی گوگل برای آینده زبان آموزی خارجی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 129-159]
اسلامی راسخ، زهره
آموزش کارکرد محور دستور زبان با استفاده از رسانه ارتباط جمعی: بازخورد تسهیل کننده فرآیند در منطقه توسعه تقریبی (ZPD) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-34]
اشکانی، پریسا
یادگیری فعال بعنوان رویکردی برای تقویت مهارتهای گفتاری و تمایل به برقراری ارتباط زبانآموزان زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 93-128]
اصل رسولی، مرتضی
نگرش زبان آموزان و مدرسان زبان انگلیسی ایرانی نسبت به آگاهی فرهنگی انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 67-93]
ب
بیژنی، هومن
تنوع وجهی در پرتو آموزش ارزیاب در اندازهگیری عملکرد دهان: تحلیل راش چندوجهی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 255-290]
بقایی، پوریا
نیاز سواد ارزشیابی معلمان زبان انگلیسی:براساس مدل سواد ارزشیابی فولچر [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 131-156]
بهرامی قلعه نویی، شهره
ارزشیابی پویا با مدل حمایت تدریجی براون در مقابل مدل تعاملی پوهنر: صحت گرامری در مقالات تک پاراگرافی روایتی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 95-129]
پ
پارسائیان، سیده فهیمه
کاوشی در تغییرات الگوهای ادراکی دانشجویان آموزش زبان انگلیسی : پژوهشی سناریو محور [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 359-390]
ت
تاج الدین، q ضیاء
کشف حیطه های تصمیم گیری حرفه ای و استدلال آموزشی معلمان زبان تازه کار [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 281-312]
ج
جعفرپور ممقانی، هما
کاوشی در تغییرات الگوهای ادراکی دانشجویان آموزش زبان انگلیسی : پژوهشی سناریو محور [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 359-390]
جلیلزاده، کاوه
تکیه بر مشارکت دانشجو: آیا مدرک تحصیلی و تجربه تدریس مهم هستند؟ [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 255-280]
ح
حسین پور، نفیسه
تأثیر فعالیت های گفتگو محور بر اضطراب یادگیری زبان آموزان ایرانی با تاکید برنقش میانجی جنسیت و سطوح بسندگی زبان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 67-91]
خ
خدابخش زاده، حسین
نیاز سواد ارزشیابی معلمان زبان انگلیسی:براساس مدل سواد ارزشیابی فولچر [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 131-156]
خداشناس، محمدرضا
نیاز سواد ارزشیابی معلمان زبان انگلیسی:براساس مدل سواد ارزشیابی فولچر [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 131-156]
خوئی اسکوئی، صابر
دلائل تعلل زبان آموزان: نظریه داده بنیاد کلاسیک [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 35-65]
د
دستگشاده، عادل
تکیه بر مشارکت دانشجو: آیا مدرک تحصیلی و تجربه تدریس مهم هستند؟ [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 255-280]
دواتگری اصل، هانیه
نگرش زبان آموزان انگلیسی نسبت به خودسنجی
و سنجش همتایان در نگارش توصیفی:
مطالعه تلفیقی متوالی-اکتشافی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 357-393]
دوبختی، لیلا
توسعه مصونیت معلم مولد با ارائه آموزش معلمان اختصاصی: یک تلاش سازنده؟ [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 187-217]
ذ
ذوفی، مسعود
نگرش زبان آموزان انگلیسی نسبت به خودسنجی
و سنجش همتایان در نگارش توصیفی:
مطالعه تلفیقی متوالی-اکتشافی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 357-393]
ر
راحمی، جمیله
ارزشیابی پویا با مدل حمایت تدریجی براون در مقابل مدل تعاملی پوهنر: صحت گرامری در مقالات تک پاراگرافی روایتی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 95-129]
رحمانی، پیمان
نگرش زبان آموزان انگلیسی نسبت به خودسنجی
و سنجش همتایان در نگارش توصیفی:
مطالعه تلفیقی متوالی-اکتشافی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 357-393]
رستمی، رضا
بررسی اثرات مقایسه ای نوروفیدبک (NFT) و آموزش زبان به طریق روش پاسخ کاملا فیزیکی (TPR) بر روی توجه کودکان مبتلا به اختلال کاستی توجه و بیش فعالی (ADHD) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 325-355]
س
سیری، مسعود
یادگیری تدریس به هدف معلم زبان انگلیسی شدن: شکل گیری هویت حرفه ای دانشجو معلمان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 189-221]
سعید بنی اوراباه، سلیم
تنوع وجهی در پرتو آموزش ارزیاب در اندازهگیری عملکرد دهان: تحلیل راش چندوجهی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 255-290]
سیفوری، زهره
دلائل تعلل زبان آموزان: نظریه داده بنیاد کلاسیک [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 35-65]
سلیمانی آقچای، مژگان
کشف حیطه های تصمیم گیری حرفه ای و استدلال آموزشی معلمان زبان تازه کار [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 281-312]
ش
شکوری، امیر
توسعه توانش ادراکی منظورشناختی در زبان دوم به کمک آموزش رایانه-محور، غیر رایانه-محور، محیطهای مجازی چندکاربره، و بازیهای پویانمایی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 313-358]
ص
صالحپور، غلامرضا
آموزش کارکرد محور دستور زبان با استفاده از رسانه ارتباط جمعی: بازخورد تسهیل کننده فرآیند در منطقه توسعه تقریبی (ZPD) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-34]
ط
طالبی نژاد، محمدرضا
تأثیر فعالیت های گفتگو محور بر اضطراب یادگیری زبان آموزان ایرانی با تاکید برنقش میانجی جنسیت و سطوح بسندگی زبان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 67-91]
طائی، معصومه
بررسی اثرات مقایسه ای نوروفیدبک (NFT) و آموزش زبان به طریق روش پاسخ کاملا فیزیکی (TPR) بر روی توجه کودکان مبتلا به اختلال کاستی توجه و بیش فعالی (ADHD) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 325-355]
ع
عزیزی، زینب
یادگیری فعال بعنوان رویکردی برای تقویت مهارتهای گفتاری و تمایل به برقراری ارتباط زبانآموزان زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 93-128]
غ
غیاثوند، فرهاد
پویایی هویت ارزشیابی معلم: نمودها در کارپوشه الکترونیکی معلمان تازهکار و با تجربه انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 33-66]
غفاری، مصطفی
نگرش زبان آموزان و مدرسان زبان انگلیسی ایرانی نسبت به آگاهی فرهنگی انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 67-93]
ف
فرخی، فرهمن
پیش بینی توانایی منظورشناختی درخواست کننده و اضطراب ارتباطی زبان آموزان ایرانی به کمک پنج ویژگی بزرگ شخصیتی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 219-254]
فرنیا، مریم
مطالعه میان فرهنگی مبتنی بر ارتباطات با واسطه رایانه کنش گفتار انتقاد در پاسخ به بازگشت به مدرسه در دوران کوید-19 [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 291-324]
ک
کوهی، داود
نگرش زبان آموزان و مدرسان زبان انگلیسی ایرانی نسبت به آگاهی فرهنگی انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 67-93]
گ
گنجی، منصور
تاثیر سن، جنسیت، سابقه تدریس، و مدرک دانشگاهی بر مدیریت کلاس معلمان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 223-253]
ل
لونی، عبدالرضا
آیا تقویت آزمون های منظورشناسی کلام الگوی داده ها را تغییر می دهد؟ یک رویکرد ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 1-32]
لونی، مریم
آیا تقویت آزمون های منظورشناسی کلام الگوی داده ها را تغییر می دهد؟ یک رویکرد ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 1-32]
م
مالمیر، علی
توسعه توانش ادراکی منظورشناختی در زبان دوم به کمک آموزش رایانه-محور، غیر رایانه-محور، محیطهای مجازی چندکاربره، و بازیهای پویانمایی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 313-358]
محمد حسین پور، رسول
آیا تقویت آزمون های منظورشناسی کلام الگوی داده ها را تغییر می دهد؟ یک رویکرد ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 1-32]
محمودی، رضیه
پیش بینی توانایی منظورشناختی درخواست کننده و اضطراب ارتباطی زبان آموزان ایرانی به کمک پنج ویژگی بزرگ شخصیتی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 219-254]
محمودعربی، مه سا
یادگیری تدریس به هدف معلم زبان انگلیسی شدن: شکل گیری هویت حرفه ای دانشجو معلمان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 189-221]
میرزایی، عزیزالله
آموزش کارکرد محور دستور زبان با استفاده از رسانه ارتباط جمعی: بازخورد تسهیل کننده فرآیند در منطقه توسعه تقریبی (ZPD) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-34]
میرزائیان، وحیدرضا
زبان اموزی به کمک مترجم گوگل: مدل ترجمه ماشینی عصبی گوگل برای آینده زبان آموزی خارجی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 129-159]
میرزائی شجاع خانلو، میثم
پیش بینی توانایی منظورشناختی درخواست کننده و اضطراب ارتباطی زبان آموزان ایرانی به کمک پنج ویژگی بزرگ شخصیتی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 219-254]
مسعودی، سودا
توسعه مصونیت معلم مولد با ارائه آموزش معلمان اختصاصی: یک تلاش سازنده؟ [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 187-217]
مطلب زاده، خلیل
نیاز سواد ارزشیابی معلمان زبان انگلیسی:براساس مدل سواد ارزشیابی فولچر [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 131-156]
مفتون، پرویز
یادگیری تدریس به هدف معلم زبان انگلیسی شدن: شکل گیری هویت حرفه ای دانشجو معلمان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 189-221]
موسایی سجزه یی، فاطمه
تاثیر سن، جنسیت، سابقه تدریس، و مدرک دانشگاهی بر مدیریت کلاس معلمان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 223-253]
ن
نامی، فاطمه
برگزاری دوره به صورت ترکیب جلسات همزمان-ناهمزمان یا به شکل جلسات برخط همزمان؟ نکاتی برای آموزش زبان از راه دور [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 157-187]
نامی، محمد رضا
تأثیر فعالیت های گفتگو محور بر اضطراب یادگیری زبان آموزان ایرانی با تاکید برنقش میانجی جنسیت و سطوح بسندگی زبان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 67-91]
نزاکت گو، بهزاد
تکیه بر مشارکت دانشجو: آیا مدرک تحصیلی و تجربه تدریس مهم هستند؟ [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 255-280]
نمازیان دوست، احسان
یادگیری فعال بعنوان رویکردی برای تقویت مهارتهای گفتاری و تمایل به برقراری ارتباط زبانآموزان زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 93-128]
ی
یزدانی مقدم، مسعود
بررسی اثرات مقایسه ای نوروفیدبک (NFT) و آموزش زبان به طریق روش پاسخ کاملا فیزیکی (TPR) بر روی توجه کودکان مبتلا به اختلال کاستی توجه و بیش فعالی (ADHD) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 325-355]